1== neden gariban tavuk! dedim kendime? / Why I call myself a desperate chicken?

Selamlar,

Hani hiç bir yerde okuyucu bulamamış yada yazacak yer bulamamış biri olarak desem sonunda kendime bir yer buldum.  Son zamanlarda kendime gariban tavuk diyorum ve bu ruh halinde yaşıyorum.

Bildiğiniz gibi  bir tavuk civcivlerine ördek yavrusu karışmış ve sorunsuz dolaşıyorlarmış.

Bir akarsu yanına geldiklerinde ördek yavrusu anne sandığı tavuk ve civciv kardeşlerini bırakıp atlamış suya gitmiş.

Gariban tavuk ise ördek yavrusunun ardından çırpınmış durmuş. Sanırım tavuklar yüzme  bilmiyor.

İşte bende çoçuklarım büyüyüp kendi dünyalarını kısmen kurunca, en azından merkezleri ben olmaktan çıkınca kendimi böyle hissediyorum.

Ortada yapayalnız kalmış..

One Comment

  1. ayten baran
    Posted Ekim 1, 2009 at 7:12 pm | Permalink

    yorumunuza katılmıyorum.
    çocuklarımız bir gün bizi terkettilermi,hiçte gariban tavuk gibi olmayacağız.
    elbet bize yüzmesini öğretecekbiriyle karşılaşacağız.
    ama yüzmesini öğrenmek istemiyorsak,o zaman bize çocuklarımız bile yardımcı olamazlar.
    her yaşın ayrı bir güzelliği oluyor.
    hangi zaman diliminde olursak olalım,yaşamaya değer yinede.


Yorum Yapın

Required fields are marked *
*
*

