2== Kamyon şöförünü tebrik ediyorum. / Hat tip to this truck driver

Aşağıdaki habere bayıldım. Sürücüyü de ,yanındaki arkadaşını da,trafik ekiplerini de kutluyorum. Film gibi.

Aşağıdaki habere bayıldım. Sürücüyü de ,yanındaki arkadaşını da,trafik ekiplerini de kutluyorum. Film gibi.

İstanbul’dan 15 ton ambar yüküyle İzmir’e gelen kamyonun, yokuş aşağı inerken frenleri patladı ve yaklaşık bu şekilde 5 kilometre yol aldı. Ancak şoför Gürsel Duran’ın becerisi ve trafik ekiplerinin aldığı önlemlerle, hiçbir araca çarpmadan ve herhangi bir yere zarar vermeden durduruldu. Böylece İzmir bayram öncesi olası büyük bir faciadan kurtuldu (kaynak).

Konu trafik olunca:

Bir yasa ile sigara kamusal kapalı mekanlarda yasaklanınca acaba diyorum:

ölümde yasaklanabilir mi?Bayramlarda  kara yollarımız kan gölüne dönüyor ya.

Arife  günü 29 ölü,102 yaralı.

Sürücülere ölüm vergisi konsa,direksiyona geçen vatandaş kendi ölümünde  mirasçılarına ağır vergi yükü gelse?Araç sigortacıları da trafik ekiplerine yardım etse.Trafik  ekipleri kendi görev alanlarındaki her kazadan ceza puanı alsa. Ne bileyim başka tedbirler de olabilir. Sürücülerin sürücü belgeleri tekrar kontrol edilse. Ya da başka yaptırımlar olsa. Ölümü yasaklayamazlar belki ama,trafik kazaları bu kadar olmak zorunda mı?

Her araca bir chip konsa …….kazalar azalır gibi me geliyor..

Yorum Yapın

Required fields are marked *
*
*

