25== ilk kitap:RUS IMPARATORLUK STRATEJİSİ

Şimdi elimde olan kitap hakkında bir kaç söz etmek istiyorum.

792 sayfa, oldukça geniş bir kaynakçası var.

Yazarının bir akedemisyen olması nedeniyle buraya aldım.

11 yıl önce bir yıl RUSÇA  hazırlık okumuştum. O tarihten bu yana malesefki okuma yazma becerimi kaybetmekle beraber günlük konuşma seviseyinde Rusçam kaldı.

Rusya hakkında ilgim burdan kaynaklanıyor olabilir.Fakat Rusça hazırlık okumadan önce Rus edebiyatından epeyce roman okumuştum.

11 yıl öncesinde de farkına vardığım bir şey Rusların köklü bir geçmişi ve aydın sınıfı varmış. Şimdi ne durumda pek bilmiyorum.

Bu kitap bana ve sizlere epeyce  kanaat verecek  gibi.

Doç. Dr. Mesut Hakkı Caşın yazmış.Okumuş Adam  Yayınları.

One Comment

  1. Posted Mart 29, 2010 at 12:36 am | Permalink

    Fatma sitende başarılar dilerim medsanur medikal olarak


Yorum Yapın

Required fields are marked *
*
*

