15== Dücane Cündioğlu

bu yazıyı aşağıdan yukarıya sondan başa doğru okumalısınız.

Dücane Cündüoğlu hakkında başka yazmayacağım.  benim için öldü.

yazılarını üstüme almayacağım.vaz geçtim, bilgilerinden ve yorumlarından vazgeçtim.

googlede dücane cündüoğlu yazınca benim sayfam öne çıkıyor , kusuruma bakmayın .bir süre sonra onun hakkındaki bu yazının tamamını kaldıracağım.

sebebini yazmıyorum. halen tanışmıyoruz ama, biliyorsunuz gazete yazısı ve tv konuşmalarını da üzerime alındığım için, kanal 24 te ki tavrı nedeniyle ben bu tepkiyi verdim.(30 ekim 2009 cuma-“kafa dengi” programı)

evrensel olmak ne demek acaba?dünyaları bilse ne olur, bunu bilmiyor. ya da bile bile ,bunu yaptı. bana sorarsanız “ayaklı kütüphane” dediğim biri bunu  bilmiyor olamaz.

işte aslında o kendini delete ettirmek istedi.

konuyu kapalı geçtim.”O” proğramda ne oldu da böyle yazdım , onu demiyorum.

Demekki herkesin bir kırılma noktası var.(fizikteki kırılma)

Taşıyamayacağı kadar dolma noktası da diyebiliriz.

Bu insani bir şey olabilir, belki öngrüp önlem almak gerekir.

Barajlarda kontrollu su bırakılması gibi, belki de kırılma noktasından sonraki geriye dönüş, azalma olmaması için,en azından yerinde sayma da mevcudu korumak bile, daha az zararlı olur gibi.

 

 

Yorum Yapın

Required fields are marked *
*
*

